مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-06سياسي

بررسی مجدد 225 پرونده توافقی انبوه سازی در منطقه 22 در کمیسیون شهرسازی شورا


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بارگذاری جمعیتی خارج از طرح تفصیلی منطقه 22 نخواهد بود، گفت:225 پرونده توافقی انبوه سازی در منطقه 22 در کمیسیون شهرسازی شورای شهر مجدداً بررسی می شود.

- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه بارگذاری جمعیتی خارج از طرح تفصیلی منطقه 22 نخواهد بود، گفت:225 پرونده توافقی انبوه سازی در منطقه 22 در کمیسیون شهرسازی شورای شهر مجدداً بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر شربیانی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه الحاق پرونده های توافقات فاقد پروانه ساختمانی که برای بررسی بیشتر به کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران برگشت داده شد، گفت: در حال حاضر تعدادی پرونده توافق شده در شهرداری تهران مربوط به منطقه 22 وجود دارد که مربوط به مصوبه ای در شورای پنجم بوده که اتفاقا تعدادی از اعضای این شورا نیز عضو کمیته بررسی و اجرای این مصوبه بودند.

با توجه به اینکه با گذشت زمان توافقات نهایی برای صدور پروانه ساخت حاصل نشده، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران آن را در قالب لایحه ای در صحن شورای شهر تهران مطرح کرد.

وی ادامه داد: 225 پرونده توافق شده در این زمینه وجود دارد که مربوط به انبوه سازی و شرکت های تعاونی در منطقه 22 تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجدد 225 پرونده توافقی انبوه سازی در منطقه 22 در کمیسیون شهرسازی شورا

بررسی مجدد 225 پرونده توافقی انبوه سازی در منطقه 22 در کمیسیون شهرسازی شورا