مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-06سياسي

توزیع 21 هزار بسته معیشتی سپاه بیت المقدس در کردستان آغاز شد


به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در جریان برگزاری هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه سپاه بیت المقدس در کردستان، توزیع 21 هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی 10 میلیارد تومان در بین نیازمندان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در حاشیه برگزاری هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه سپاه در سنندج با تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در برنامه های دهه مبارک فجر بیانگر ادامه داشتن راه شهدا و امام راحل در این انقلاب است.

سردار سیدصادق حسینی عنوان کرد: مردم در 43 سال گذشته در شرایط و حوادث سخت و  مختلف و در همه عرصه ها با تمام وجود در کنار نظام بودند و با حضور خود از این انقلاب و کیان آن دفاع کردند و پیشرفت این انقلاب را موجب شدند.

به گفته وی، سپاه به عنوان یک سرباز برای خدمت رسانی و رضایت مردم در کنار دولتمردان این انقلاب در عرصه های مختلف تلاش می کند.

فرمانده سپاه کردستان خاطرنشان کرد: امنیت پایدار در استان کردستان ساری و جاری و پایدار است و رسیدگی به امورات عامه مردم، انجام برنامه های عمرانی و پروژه های در دست اقدام و با استقرار کامل دولت انقلابی، پیشرفت ها و افق روشنی در برابر این ملت گشوده خواهد شد و شاهد حل مشکلات مردم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 21 هزار بسته معیشتی سپاه بیت المقدس در کردستان آغاز شد

توزیع 21 هزار بسته معیشتی سپاه بیت المقدس در کردستان آغاز شد