مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:322022-02-06سياسي

رییس شورای شهر بوشهر: شورا برای احیای بافت تاریخی بوشهر مصمم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی رییس شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در نشست با اعضا صندوق احیا بافت های تاریخی و صنایع دستی ایران اظهار داشت: بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر با 38 هکتار با ویژگی خاص و بی نظیر معماری به عنوان هویت تاریخی این شهر شناخته می شود.

  وی افزود: در راستای احیاء بافت تاریخی، شهرداری اعتبارات خاصی جهت این بافت اختصاص داده و اقداماتی در زمینه کف سازی و مبلمان صورت گرفته و دستگاههای خدمات رسان نیز اقداماتی برای ایجاد زیرساخت ها در بافت فرهنگی تاریخی انجام داده اند که نیاز است ایجاد زیر ساخت ها به صورت کامل تکمیل شود.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری قطعا مشوق های جهت احیا، و زنده سازی این بافت ارزشمند اعمال خواهد کرد و ساختمان های ارزشمند این بافت باید با کاربری های فرهنگی، تفریحی و گردشگری دیده شود و قطعا مدیریت ارشد استان و شورا و شهرداری از این امر حمایت می کند.

  پورکبگانی گفت: آماده برگزاری یک نشست با جناب ضرغامی وزیر محترم میراث و گردشگری پیرامون بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر و توسعه و حمایت از ایجاد زیر ساخت های گردشگری در بوشهر هستیم.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر بوشهر: شورا برای احیای بافت تاریخی بوشهر مصمم است

رییس شورای شهر بوشهر: شورا برای احیای بافت تاریخی بوشهر مصمم است