مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:472022-02-06اقتصادي

وعده هایی که برای تامین آب شرب عشایر خراسان شمالی در مناطق قشلاقی عملی نشد


مدیر کل امور عشایری خراسان شمالی گفت: متاسفانه تاکنون هیچ ایستگاه برداشت آب شرب برای عشایر خراسان شمالی در مناطق قشلاقی استان گلستان ایجاد نشده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل امور عشایری خراسان شمالی گفت: متاسفانه تاکنون هیچ ایستگاه برداشت آب شرب برای عشایر خراسان شمالی در مناطق قشلاقی استان گلستان ایجاد نشده است.

محمدرضا قلی پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اساسی عشایر خراسان شمالی در استان گلستان آب شرب برای خود و دام ها است، اظهار کرد: پیگیری های فراوانی طی چند سال اخیر برای تامین آب شرب عشایر این استان در مناطق مذکور شده است.

وی افزود: به همین دلیل حدود دو سال گذشته جلسه مشترکی میان مسئولان ذی ربط در این استان و استان گلستان برگزار و قرار بر این شد تا سه ایستگاه برداشت آب برای عشایر این استان در آن منطقه ایجاد شود.

قلی پور ادامه داد: حدود دو سالی از آن موضوع می گذرد اما هنوز این ایستگاه های برداشت آب برای جمعیت عشایر خراسان شمالی ساخته نشده است.

وی اظهارکرد: از سوی دیگر به دلیل اینکه مناطق قشلاقی در استان گلستان قرار دارد این اداره کل مجوز هزینه کرد در آن استان را ندارد و نمی تواند اعتباری را در آن استان هزینه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده هایی که برای تامین آب شرب عشایر خراسان شمالی در مناطق قشلاقی عملی نشد

وعده هایی که برای تامین آب شرب عشایر خراسان شمالی در مناطق قشلاقی عملی نشد