مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-06سياسي

برداشت غیر مجاز برخی گیاهان دارویی و صنعتی


رییس سازمان جنگل ها به برداشت غیر مجاز برخی گیاهان دارویی و صنعتی از جنگل ها و مراتع اشاره کرد و گفت: متاسفانه این گیاهان به صورت فله ای به خارج از کشور صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور صبح امروز در مراسم رونمایی از یادمان شهدای منابع طبیعی که همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره جان نثاران عرصه های منابع طبیعی با حضور سردار علی مویدی - رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز - برگزار شد، گفت: شهدای منابع طبیعی در دفاع از انفال و امنیت زیستی جان خود را از دست داده اند و این یادمان و ارج نهادن به مقام شهدا حداقل کاری است که ما انجام می دهیم.

وی افزود: برای دستیابی به امنیت زیستی و امنیت غذایی کشور، حفظ آب، خاک و پوشش گیاهی ضرورت دارد و سازمان برای حفاظت از این منابع ارزشمند معتقد است که منابع طبیعی باید دارای طرح و مجری باشد تا در قالب طرح و برنامه مورد حفاظت قرار گیرد.

رییس سازمان جنگل ها ساماندهی نیروهای حفاظتی، هوشمندسازی حفاظت و تأمین تجهیزات و امکات حفاظتی را از دیگر رویکردهای مهم منابع طبیعی برشمرد و یادآور شد: هدف این است با به کارگیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته حفاظتی بتوانیم از تخلفات و دست اندازی به منابع طبیعی به ویژه قاچاق چوب و قطع درختان جنگلی جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیر مجاز برخی گیاهان دارویی و صنعتی

برداشت غیر مجاز برخی گیاهان دارویی و صنعتی