مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-06پزشكي

طی یکسال گذشته 220 تخت بستری جدید در فارس راه اندازی شده است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که طی یکسال گذشته 220 تخت بستری جدید در بیمارستان های فارس راه اندازی شده است.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که طی یکسال گذشته 220 تخت بستری جدید در بیمارستان های فارس راه اندازی شده است.

دکتر مهرداد شریفی یکشنبه 17 بهمن در جمع خبرنگاران به بیان برخی از اقدامات و دستاوردهای معاونت متبوع در یک سال گذشته پرداخت و گفت: مرور دستاوردهای یک ساله معاونت درمان، حاکی از پایبندی و تلاش برای تحقق رسالت های این معاونت در عرصه صیانت از سلامت مردم است.

او با اشاره به راه اندازی 220 تخت بستری جدید در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در یک سال گذشته، افزود: گسترش عرصه های خدمت به مردم با تقویت زیرساخت های درمانی از مهم ترین اهداف معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

شریفی با اشاره به تامین یک دستگاه توموتراپی و یک دستگاه پت سی تی در بیمارستان نمازی به عنوان تجهیزات پیشرفته پزشکی طی یک سال اخیر ادامه داد: همچنین در کنار مسایل و چالش های مربوط به کرونا موفق شدیم پروژه های تجهیز بیمارستان های شهید دکتر فقیهی، شهید دکتر چمران و نمازی به دستگاه ام.

آر.

آی؛ تجهیز بیمارستان های شهید مطهری مرودشت، حضرت قائم(عج) فیروزآباد، شهید دکتر چمران شیراز، حضرت ولیعصر(عج) کازرون،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی یکسال گذشته 220 تخت بستری جدید در فارس راه اندازی شده است

طی یکسال گذشته 220 تخت بستری جدید در فارس راه اندازی شده است