مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-06سياسي

با اشراری که امنیت جامعه را بر هم می زنند، برخورد می کنیم


اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در سطح استان فارس موجود است و گواه آن، دستگیری سریع ضارب شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی پاسگاه بیدزرد شیراز می یاشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه خاطره و حماسه آفرینی شهدای نیروی انتظامی هرگز فراموش نخواهد شد، گفت: به اشرار هشدار می دهیم اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در سطح استان فارس موجود است و گواه آن نیز دستگیری سریع ضارب شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی پاسگاه بیدزرد شیراز است.

وی در دیدار فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است، گفت: سپاه فارس در کنار نیروی انتظامی قاطعانه با اشرار و کسانی که قصد برهم زدن امنیت جامعه را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

سردار بوعلی با بیان اینکه شهادت مظلومانه شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد شیراز را به نیروی انتظامی، خانواده بزرگوار شهید و مردم غیور فارس تبریک و تسلیت عرض می نماییم، گفت: شهید رنجبر که مظلومانه جانش را در راه مقابله با اشرار فدا کرد، نمونه ای از فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح است که همواره آماده ایثار جان خود برای دفاع از امنیت جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اشراری که امنیت جامعه را بر هم می زنند، برخورد می کنیم

با اشراری که امنیت جامعه را بر هم می زنند، برخورد می کنیم