مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-06فرهنگي

فعالیت های قرآنی خانواده سادات فاطمی عامل رشد قاریان و جامعه قرآنی مشهد


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت  تکریم و تجلیل چهار دهه خدمات قرآنی استاد حاج سید مجتبی سادات فاطمی  گفت: یکی از تاثیرگذارترین افراد در مسیر فعالیت های قرآنی و توسعه آن در مشهد خانواده بزرگوار سادات فاطمی بودند که فعالیت .

- در مراسم تکریم از چهار دهه فعالیت قرآنی سادات فاطمی مطرح شد فعالیت های قرآنی خانواده سادات فاطمی عامل رشد قاریان و جامعه قرآنی مشهد ایسنا/خراسان رضوی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت  تکریم و تجلیل چهار دهه خدمات قرآنی استاد حاج سید مجتبی سادات فاطمی  گفت: یکی از تاثیرگذارترین افراد در مسیر فعالیت های قرآنی و توسعه آن در مشهد خانواده بزرگوار سادات فاطمی بودند که فعالیت های قرآنی آنان سبب رشد قاریان و جامعه قرآنی مشهد الرضا شده است.

مراسم تکریم و تجلیل چهار دهه خدمات قرآنی استاد حاج سید مجتبی سادات فاطمی، شامگاه شنبه 16 بهمن ماه، با حضور جمعی از قاریان برجسته، اساتید قرآنی، مسئولین استانی در جمع دوستداران قرآن و عترت در مسجد کرامت مشهد برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید مهدی شجاع، مدیر کل ارتباطات و هماهنگی امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را قرائت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی خانواده سادات فاطمی عامل رشد قاریان و جامعه قرآنی مشهد

فعالیت های قرآنی خانواده سادات فاطمی عامل رشد قاریان و جامعه قرآنی مشهد