مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-06اقتصادي

اجرای طرح قیمت تمام شده محصول در گروه صنایع غذایی از 23 بهمن


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از اجرای طرح درج قیمت تمام شده محصول ( تولیدکننده ) از 23 بهمن ماه در گروه کالایی صنایع غذایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آرش نگاهبانی امروز در نشست مشترک با تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنایع غذایی استان، با بیان اینکه در راستای انجام مدیریت هوشمند به نفع تولیدکننده و مصرف کننده، طرح شفاف سازی قیمت از طریق درج قیمت تولیدکننده با جدیت دنبال می شود، اظهار کرد: یکی از محوری ترین برنامه های وزارت صمت اجرای کامل و دقیق این طرح می باشد و پیش از این از آذرماه امسال در گروه های متنوع کالایی 1، 2 و 3 نظیر آب معدنی، آب میوه ، نوشابه های گازدار، چرخ گوشت، ماکروویو، دستمال کاغذی، پوشک بچه، یخچال فریزر، لباسشویی، لنت ترمز ، فیلتر روغن، محصولات شوینده، محصولات سلولزی، ماکارونی، سس، رب، روغن موتور، لوازم یدکی خودرو و.

اجرای این طرح آغاز شده است.

وی ادامه داد: طرح درج قیمت تولیدکننده در گروه چهار که از 23 بهمن ماه آغاز می شود، شامل بخش عمده ای از واحدهای تولیدی در حوزه صنایع غذایی استان می شود.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی قطب صنایع غذایی کشور محسوب می شود، افزود: با توجه به نقش عمده استان در این صنعت و ظرفیت های بسیار خوب من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح قیمت تمام شده محصول در گروه صنایع غذایی از 23 بهمن

اجرای طرح قیمت تمام شده محصول در گروه صنایع غذایی از 23 بهمن