مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-06ورزشي

استارتاپ سه روزه ی «هه بر» فردا آغاز به کار می کند


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری دومین استارتاپ صنایع دستی با عنوان «هه بر» از فردا دوشنبه 18 بهمن به مدت سه روز خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری دومین استارتاپ صنایع دستی با عنوان هه بر از فردا دوشنبه 18 بهمن به مدت سه روز خبر داد.

شهریار رستمی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این استارتاپ با همکاری واحد اشتغال جهاددانشگاهی استان با محورهای طراحی لباس های محلی و سنتی، نقاشی روی پارچه و صنایع دستی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این استارتاپ به منظور حفظ سنت ها و آداب و رسوم محلی و آشنایی نسل جدید با لباس های بومی محلی، به این عنوان نامگذاری شده است، گفت: اولین استارتاپ در این زمینه در سال گذشته برگزار شد و در آن سه ایده پذیرفته شد و یکی از ایده ها منتج به ثبت برند المیرا شد.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان ایلام گفت: این استارتاپ با حمایت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان ایلام، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان، کمیته امداد امام خمینی (ره)استان ، شرکت شهرک های صنعتی استان، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ، شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ سه روزه ی «هه بر» فردا آغاز به کار می کند

استارتاپ سه روزه ی «هه بر» فردا آغاز به کار می کند