مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-06اجتماعي

آخرین وضعیت مدارس 8 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اُمیکرون


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونای این استان، مدارس متوسطه اول، مدارس ابتدایی و مهدهای کودک شهری شهرستان های کهگیلویه، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونای این استان، مدارس متوسطه اول، مدارس ابتدایی و مهدهای کودک شهری شهرستان های کهگیلویه، لنده و باشت به مدت یک هفته غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد و در فضای مجازی انجام می گیرد.

حسنعلی عزت خواه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: فعالیت مدارس در سایر مناطق و شهرستان های استان نیز تا اطلاع بعدی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت قبل ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگر مواردی از کرونا یا اُمیکرون در مدرسه مشاهده شد شورای مدرسه با هماهنگی کارشناس بهداشت و فرماندار یا بخشدار موارد را برای انجام دیگر اقدامات به اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.

همچنین کورش دلشاد ، رییس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با هماهنگی ستاد کرونای شهرستان و استان تصمیم گرفته شد مهدکودک ها پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی شهر یاسوج و حومه از روستای گوشه تا سرآبتاوه غیرحضوری و مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مدارس 8 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اُمیکرون

آخرین وضعیت مدارس 8 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اُمیکرون