مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-06سياسي

مکاتبه سازمان نظام پرستاری با رییس جمهور درباره 8 مطالبه جامعه پرستاری


رییس کل و اعضای شورای عالی در بیست و دومین مکاتبه با رییس جمهوری طی نامه ای به آیت الله رییسی، 8 مطالبه اساسی جامعه پرستاری را از دولت مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، رییس کل و اعضای شورای عالی در بیست و دومین مکاتبه با رییس جمهوری طی نامه ای به ابراهیم رییسی 8 مطالبه اساسی جامعه پرستاری را از دولت مطرح کردند.

متن این نامه که به امضای محمد میرزابیگی، رییس کل، شمس الدین شمس، رییس شورای عالی و اعضای شورای عالی نظام پرستاری رسیده به این شرح است: احتراما پیرو نامه های متعدد (21 مکاتبه)  با دفتر حضرت عالی، به استحضار می رساند:اینک در حالی از 19 آذر ماه  روز پرستار امسال؛ نزدیک به  دو ماه می گذرد و شور و شعف ناشی از عنایات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و دستورات صریح حضرت عالی، اگرچه هنوز در بین جامعه پرستاری و مدافعین سلامت در غلیان است، لیکن عملکرد مسئولان محترم در این زمینه، جز چند مورد مصوبه اولیه و زیر ساختی، بسیار بطیی و کند بوده و آن طور که مدافعین عزیز سلامت و پرستاران جان برکف؛ انتظار داشتند هنوز نتیجه عملی قانع کننده ای نداشته است.

   با این حال مجددا سویه جدید کرونا (اُمیکرون) بی رحمانه و گستاخانه در حال پیک زدن است و مجددا مدافعان سلامت با انگیزه های نسبتا ضعیف و با تعداد بسیار کم به لحاظ تعداد نیروی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتبه سازمان نظام پرستاری با رییس جمهور درباره 8 مطالبه جامعه پرستاری

مکاتبه سازمان نظام پرستاری با رییس جمهور درباره 8 مطالبه جامعه پرستاری