مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-06سياسي

گلایه عضو شورای شهر مشهد از حواشی جلسه علنی گذشته


رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: متاسفانه درخلال و پس از جلسه گذشته صحن علنی حاشیه هایی به وجود آمد که موجب ظلمی عظیم به شخصیت حسن منصوریان، - رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شد.

مجید دبیریان امروز، 17 بهمن ماه، در نطق پیش از دستور بیست و ششمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه درخلال و پس از جلسه گذشته صحن علنی حاشیه هایی به وجود آمد که موجب ظلمی عظیم به شخصیت حسن منصوریان، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شد.

وی افزود: متاسفانه علت شروع این حواشی ذکر ناصحیح تعبیری از سخن ایشان بود که در همین راستا از آن خبرگزاری محترمی که با عدم انعکاس درست و امانتدارانه مطلب سبب این حواشی شد، گله دارم و انتظار می رفت پس از آنکه کاملا در جریان صحبت اصلی و تحریف نشده آقای منصوریان قرار گرفتند، خبر منتشر شده را اصلاح کند که متاسفانه این امر تحقق نیفتاده و انتظار اصلاح همچنان به قوت خود باقی است.

دبیریان گفت: وقتی رسانه های معاند همچون اینترنشنال، بی بی سی فارسی، فاکس نیوز مدام درحال تخریب و لجن پراکنی علیه نظام و خدمتگزاران مردم هستند، همراهی رسانه های داخلی با آنها چه معنی دارد و چرا رسانه های داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه عضو شورای شهر مشهد از حواشی جلسه علنی گذشته

گلایه عضو شورای شهر مشهد از حواشی جلسه علنی گذشته