مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-06سياسي

هشدار نسبت به افزایش آمار بستری اطفال در جنوب کرمان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به افزایش آمار بستری در بخش اطفال بیمارستان های منطقه هشدار داد و گفت: مدیران و روسای بیمارستان ها آمادگی لازم را در بخش ها به ویژه بخش اطفال ایجاد کنند، - چرا که با توجه به وضعیت موجود ممکن است، بخش های اطفال نیاز به بخش اضافه و مکمل داشته باشند.

  علی اصغر خیرخواه ظهر امروز در شورای مدیران این دانشگاه ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت : علی رغم همه هشدارهایی که داده شد در روزهای اخیر سویه جدید کرونا به سرعت شهرها و جمعیت ها را درگیر کرده و آمار طی یکی دو هفته اخیر به صورت کاملا تصاعدی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه رنگ بندی شهرها تغییر کرد و متاسفانه دیروز شهرستان جیرفت هم وضعیت قرمز پیدا کرد، افزود: هشدارهای لازم داده شد اما همچنان عادی انگاری که در پیکهای قبلی شاهد بودیم وجود دارد که باعث شد یک به یک جمعیت ها درگیر شده و در حال حاضر وضعیت خوب نیست.

خیرخواه با بیان اینکه سرعت سرایت سوش جدید کرونا زنگ خطر محسوب میشود، تصریح کرد: موارد بستری در مراکز درمانی جنوب کرمان نسبت به هفته قبل افزایش قابل توجهی داشته است که این یک هشدار بسیار بزرگ برای آمادگی کادر بهداشت و درمان است زیرا موارد سرپایی به حدود 500 بیمار و موارد بستری به بیش از 120 بیمار رسیده و کماکان در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به افزایش آمار بستری اطفال در جنوب کرمان

هشدار نسبت به افزایش آمار بستری اطفال در جنوب کرمان