مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:022022-02-06حوادث

توقیف پورشه حادثه ساز با راننده 16 ساله در تهران


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه سواری پورشه که فردی 16 ساله رانندگی آن را برعهده داشت، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی همه خانی در این باره گفت: حوالی ساعت 13:40 ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در حال گشت زنی در محدوده غربی تهران بودند که در محدوده بزرگراه یادگار امام با حرکات عجیب یک دستگاه سواری پورشه مواجه شدند.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو در حال انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز با خودروی سواری بود، گفت: در همین راستا ماموران نسبت به متوقف کردن این خودرو اقدام کرده و همزمان سوابق پلاک آن را نیز مورد استعلام قرار دادند که در جریان آن مشخص شد این خودرو دارای سه فقره دستور قضایی برای توقیف است.

همه خانی ادامه داد: در همین راستا نیز طرح مهار اجرا شده و دقایقی بعد خودروی پورشه متوقف شد که در این حین راننده از خودرو پیاده شده و ماموران متوجه شدند که وی تنها 16 سال سن داشته و گواهینامه نیز ندارد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه این خودرو توقیف و به پارکنیگ منتقل شد، گفت: والدین باید بدانند که به هیچ عنوان سوییچ خودروی خود را در اختیار فرزندان خود و افراد فاقد گواهینامه قرار ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف پورشه حادثه ساز با راننده 16 ساله در تهران

توقیف پورشه حادثه ساز با راننده 16 ساله در تهران