مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-06سياسي

73 کوچه فاقد پیاده رو در منطقه 13 ایمن سازی شد


شهردار منطقه 13 از ایمن سازی 73 کوچه فاقد پیاده رو در سال جاری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه با نصب بیش از 14 هزار رفلاکتور خبر داد.

- ، محمدهادی علی احمدی از ایمن سازی 73 کوچه فاقد پیاده رو در سال جاری توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 13 با نصب بیش از 14 هزار رفلاکتور خبر داد و گفت: این اقدام به منظور رعایت حق تقدم عابر پیاده، کاهش سوانح و حفظ نظم و امنیت شهروندان در 73 کوچه فاقد پیاده رو که توسط عوامل معاونت حمل و نقل ترافیک در نواحی چهارگانه شناسایی شده بود، اجرایی شد.

شهردار منطقه 13 خاطرنشان کرد: در نظر داریم، علاوه بر تمرکز بر ساماندهی پیاده رو و پیاده راه ها و نصب رفلاکتور در کوچه های فاقد پیاده رو، زیرساخت های حق تقدم عابر پیاده با اصلاح تقاطع ها و ترسیم خطوط عابر پیاده و بهسازی معابر بر اساس رویکرد انسان محوری فراهم کنیم.

به گفته وی در حال حاضر، این اقدام در خیابان های طوفانی، اقبال، مرتجایی، طبرسی، صفا و زاهد گیلانی در ناحیه یک، خیابان های عادلی، محصل، دهقان، اول نیروی هوایی، 15 متری، ششم نیروی هوایی و اشراقی در ناحیه دو و خیابان تیموری، مستعدی، بیهقی و هشت متری دوم، سنایی، مولوی و غزالی در ناحیه 3 و خیابان های صائب تبریزی، بوعلی، اطلاعات، بلال حبشی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 کوچه فاقد پیاده رو در منطقه 13 ایمن سازی شد

73 کوچه فاقد پیاده رو در منطقه 13 ایمن سازی شد