مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-06بين الملل

پاسخ عضو انصارالله یمن به دفاع مقتدی الصدر از امارات


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با انتشار پیامی به رهبر جریان صدر عراق گفت که از نظر آمریکا، این جنبش در صورت دست برداشتن از ولایت و تبدیل شدن به یک حزب سیاسی خواهد توانست بر یمن حکومت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود، به مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق، پیامی ارسال کرد.

البخیتی در این پیام خطاب به الصدر و هوادارانش نوشت، کشورهای ائتلاف چهارجانبه به رهبری آمریکا، آماده هستند که تجاوز به یمن را متوقف و محاصره این کشور را لغو و کاری کنند که انصارالله بر یمن حکومت کند.

وی در عین حال خطاب به رهبر جریان صدر عراق تأکید کرد که آمریکا حاضر است همه این کارها را فقط به یک شرط انجام دهد و آن دست برداشتن از ولایت و تبدیل شدن [انصارالله] به یک حزب سیاسی است .

توییت البخیتی   البخیتی درباره علت این اقدام آمریکا هم خاطر نشان کرد، این بدین سبب است که آمریکا و همپیمانانش از خطر حرکت ملت یمن از نقطه نظر مسئله امت [اسلامی] به دور از مذهبی گرایی، فرقه گرایی و قومیت گرایی را درک کردند، ولی آیا شما راضی می شوید که ما از اینها دست برداریم؟ .

 پیام البخیتی به سبب موضعگیری اخیر رهبر جریان صدر درباره حملات تنبیهی یمن علیه امارات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ عضو انصارالله یمن به دفاع مقتدی الصدر از امارات

پاسخ عضو انصارالله یمن به دفاع مقتدی الصدر از امارات