مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-06اقتصادي

جمعیت جامعه ایران رو به سالمندی است


جمعیت جامعه ایران رو به سالمندی است.

- ، محمد محمدی قیداری ظهر یکشنبه در مراسم اولین پردیس سالمندان گفت: هتل آپارتمان سالمندان در مساحتی با زیربنای یک هزارو 800 مترمربع و با ظرفیت 150 نفر از طریق وبینار و همزمان با سراسر کشور توسط معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و در زنجان با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

وی اظهار داشت: برای ساخت این مرکز اعتباری بیش از 6 میلیارد ریال هزینه شده و در این مرکز زوج های سالمند می توانند به صورت مجزا و در سوییت های اختصاصی خود زندگی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ناکافی بودن محیط های مناسب سازی شده و دوستدار سالمند از مشکلات بهزیستی در زمینه سالمندان است.

محمدی قیداری با بیان اینکه جمعیت کشور رو به سالمندی بوده و توسعه و گسترش تشکل های مردم نهاد با محوریت سالمندان از برنامه های سازمان بهزیستی است، ابراز داشت: با افزایش آمار سالمندان در سال های آینده توجه به حقوق سالمندان امری ضروری و اجتناب ناپذیر بوده و باید این موضوع جدی گرفته شود.

وی افزود: این اداره کل بیش از چهار هزار خانوار سالمند را در حوزه توانبخشی تحت پوشش قرار داده است که از این تعداد نزدیک به یک هزار نفر سالمند مستمر بگیر بوده و 146 نفر در مرکز شبانه روزی سالمندان نگهداری می شوند و 108 نفر نیز از خدمات مراکز روزانه وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت جامعه ایران رو به سالمندی است

جمعیت جامعه ایران رو به سالمندی است