مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-06سياسي

رییس شورای شهر اهواز در جایگاه منتقد/ سگ های ولگرد، زخمی بر امنیت محیط شهری


شورای شهر و شهرداری اهواز به جای پاسخگویی در خصوص سرقت سایت عقیم سازی همچنین ترک فعل خود در ساماندهی سگ های بلاصاحب حامیان حیوانات را مقصر می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سالهاست پرسه سگ های ولگرد در پارک ها و اماکن عمومی  شهر اهواز به عنوان معضلی خطرناک جزیی از روزمرگی های شهروندان اهوای شده است که تا کنون هیچ گونه برنامه ریزی اصولی و منطقی برای جمع آوری از سوی دستگاه های مسؤول به ویژه شهرداری به عنوان متولی ساماندهی آن ها ارائه نشده است.

پای دردو دل شهروندان اهوازی که بنشینیم هر کدام خاطره ای ترسناک از مواجهه با سگ های ولگرد دارند و این ترس و اضطراب مخصوصاً در مناطقی که از روشنایی لازم و کافی برخوردار نیستند بیشتر است؛ سگ ها یا تعداد زیادی از شهروندان را راهی بیمارستان کرده یا دستکم وحشت زده کرده اند.

افزایش این سگ ها که گاهی به صورت گله ای در مناطق مختلف شهری دیده می شوند این سوال را مطرح می کنند که چرا شهرداری ها این مشکل را بر طرف نمی کنند؟   سرقت مرکز ساماندهی سگ های بلاصاحب در گذشته ماموران شهرداری برای رفع این مشکل در داخل شهر گشت می زدند و سگ های بلاصاحب را با استفاده از تفنگ معدوم می کردند که این امر با مخالفت برخی فعالان محیط زیست و دوستداران حیوانات مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر اهواز در جایگاه منتقد/ سگ های ولگرد، زخمی بر امنیت محیط شهری

رییس شورای شهر اهواز در جایگاه منتقد/ سگ های ولگرد، زخمی بر امنیت محیط شهری