مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-06اقتصادي

راهنمای کامل انتقال تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو و ماشین در سه سوت


بیمه شخص ثالث خودرو یک بیمه اجباری برای تمامی خودروها است که حوادث مالی و جانی وارد شده به شخص ثالث را در تصادف تحت پوشش قرار می دهد.

- انتقال تخفیف بیمه شخص ثالث خودرو بیمه شخص ثالث ماشین هم مانند بقیه انواع بیمه نامه ها دارای درصد تخفیف مشخصی در هنگام تمدید است؛ اما گاهی پیش می آید که فردی خودرو یا شرکت بیمه خود را عوض کرده و می خواهد که از تخفیف های قبلی خود، در خرید جدید استفاده کند.

این قضیه انتقال بیمه شخص ثالث و تخفیفات آن در بهمن و اسفند 1400 از اهمیت بالایی برخوردار است.

این کار چگونه اتفاق می افتد؟ بیمه شخص ثالث چیست؟ بیمه شخص ثالث، بیمه ای اجباری برای تمام دارندگان وسایل نقلیه زمینی در برابر خسارات جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث است.

در بیمه شخص ثالث، مالک وسیله نقلیه شخص اول به شمار می آید(که در اکثر بیمه نامه ها تحت عنوان بیمه گزار شناخته می شود)، شخص ثانی شرکت بیمه است که متعهد به جبران هزینه ها طبق قرارداد است (که در بیمه نامه با عنوان بیمه گر درج می شود) و در نهایت شخص ثالث فرد زیان دیده در حوادث رانندگی است (که منظور غیر از راننده مقصر است).

تمامی اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می بینند، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار گرفته و این بیمه هزینه های مربوط به درمان، فوت و خسارات وارد شده به اموال را جبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای کامل انتقال تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو و ماشین در سه سوت

راهنمای کامل انتقال تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرو و ماشین در سه سوت