مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-06ورزشي

دو قهرمان از شاهین شهر در مسابقات استانی پرورش اندام


رییس اداره ورزش و جوانان شاهین شهر و میمه از برگزیده شدن دو ورزشکار شاهین شهری در رشته های بادی بلدینگ، بادی کلاسیک و صعود به مسابقات انتخابی کشوری که در اواخر بهمن ماه برگزار می شود، - خبر داد.

علی صالحی با بیان اینکه مسابقات استانی پرورش اندام به همت هیئت بدنسازی اداره ورزش و جوانان شاهین شهر و میمه و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در شاهین شهر برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر با نام جام شاهین2 گرامیداشت قهرمانان برجسته شاهین شهری برگزار شد، برای اولین بار 321 ورزشکار از 32 تیم در تاریخ ورزش بدنسازی در استان اصفهان در رشته های بادی بلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک جوانان، فیزیک بزرگسلان، فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک در رده های سنی پیشکسوتان، جوانان و بزرگسالان به مصاف یکدیگر رفتند.

وی ادامه داد: در این دور از مسابقات ورزشکاران فیزیک جوانان در سه رده قدی، فیزیک بزرگسالان در 6 رده قدی، بادی کلاسیک بزرگسالان در 6 رده قدی و وزنی، فیزیک کلاسیک بزرگسالان در 5 رده قدی و ماسکولار فیزیکی در 2 رده قدی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره ورزش و جوانان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه در این دور از مسابقات دو ورزشکار شاهین شهری به مسابقات انتخابی کشوری راه یافته اند، افزود: قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قهرمان از شاهین شهر در مسابقات استانی پرورش اندام

دو قهرمان از شاهین شهر در مسابقات استانی پرورش اندام