مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-06اقتصادي

خلأ سامانه شفاف اطلاعاتی برای دانش بنیان کردن صنعت نفت


انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و مؤسسه های پژوهشی و دانش بنیان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پیرو فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی پیرامون ضرورت دانش بنیان شدن صنعت نفت بیانیه ای منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده اند، معظم له در دیدار اخیر خود با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در دهم بهمن ماه به شایستگی به وضع نامطلوب فناوری در صنعت نفت اشاره کردند و مسئولان صنعت نفت کشور را به استفاده از توانمندی های فناورانه موجود در کشور برای دانش بنیان کردن صنعت نفت فراخواندن.

پیرو بیانات ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب و ضمن قدردانی صمیمانه از حمایت های ایشان از مجموعه های دانش بنیان و فناور، اعضای انجمن شرکت ها و مؤسسه های پژوهشی و دانش بنیان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (اپنا) به عنوان یک نهاد صنفی و تخصصی بر خود فرض می دانند ضمن تلاش حداکثری و شبانه روزی برای تحقق توصیه های معظم له مبنی بر دانش بنیان کردن صنعت نفت، فراهم کردن زمینه لازم برای این مهم را از مسئولان وزارت نفت و شرکت های تابعه مطالبه و پیگیری کنند.

در این مسیر بیان چند نکته به عنوان رئوس مطالبه گری ضروری به نظر می رسد: در حال حاضر علاوه بر ظرفیت های ارزشمند موجود در دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و شرکت های دولتی و خصوصی بزرگ، توانمندی های بالفعل و عملیاتی بسیاری در مجموعه شرکت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلأ سامانه شفاف اطلاعاتی برای دانش بنیان کردن صنعت نفت

خلأ سامانه شفاف اطلاعاتی برای دانش بنیان کردن صنعت نفت