مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 17:022022-02-06بين الملل

حضور غیرنظامیان داوطلب اوکراینی در تمرینات جنگی


در پی افزایش تنش ها در اوکراین و تصویب قانون مقاومت ملی در این کشور، نیروهای ذخیره تمرینات نظامی برای آمادگی جهت حمله احتمالی روسیه تمرین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی افزایش تنش ها در شرق اوکراین، نیروهای ذخیره این کشور تحت عنوان دفاع سرزمینی در تمرینات جنگی هفتگی حاضر شدند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، سربازان ذخیره و پرسنل نظامی تحت فرماندهی دفاع سرزمینی تمرینات هفتگی نظامی خود را در حالی انجام دادند که بیش از صد شهروند غیرنظامی داوطلب جدید نیز با لباس غیرنظامی و تفنگ چوبی در میان آن ها حاضر شدند.

بر همین اساس لژیون اوکراین (نهاد برگزاری تمرین نظامی برای شهروندان) با همراهی گردان نظامی منطقه دسنیانسکی ، مقر دفاعی کی یف و نیروهای طرح مقاومت کامل ، این تمرینات را برگزار کردند.

بر اساس لایحه قانون مقاومت ملی که اول ژانویه سال جاری میلادی تصویب شده است، در زمان صلح باید ده هزار پرسنل رسمی و 120 هزار غیرنظامی ذخیره ثبت نام شده و تمرینات نظامی ببینند تا در صورت وقوع جنگ احتمالی از آن ها استفاده شود.

تنش ها در اوکراین پس از آن افزایش یافته است که از اواخر سال گذشته میلادی مقامات و رسانه های غربی مدعی شدند، علت حضور شمار بالایی از نظامیان روس در نزدیکی مرزهای اوکراین، آماده شدن آن ها برای حمله نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور غیرنظامیان داوطلب اوکراینی در تمرینات جنگی

حضور غیرنظامیان داوطلب اوکراینی در تمرینات جنگی