مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-06سياسي

روشنگری و پاسخگویی به شبهات دینی از مهم ترین وظایف روحانیون است


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: روشنگری میان مردم و پاسخگویی به شبهات دینی از مهم ترین وظایف روحانیون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در همایش نهضت قرآنی بصیرت انقلابی، در جمع روحانیون اهل سنت استان در سنندج، رسالت روحانیون و علمای دین را بسیار خطیر ارزیابی کرد و افزود: روحانیون باید دستاوردهای انقلاب اسلامی، ارزش های انقلاب، منظومه فکری رهبران انقلاب و آرمان های شهدا را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی با بیان اینکه مردم روحانیون را مرجع خود و حلال مشکلات شان می دانند تصریح کرد: ضرورت دارد روحانیون با لایه های مختلف جامعه ارتباط داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه امروز دشمن درصدد آسیب رساندن و به انحراف کشیدن جوانان است تاکید کرد: روحانیون باید در راستای روشنگری میان مردم و پاسخگویی به شبهات دینی در جامعه تلاش کنند.

وی از روحانیون به پرچمداران حق و حقیقت و معنویت نام برد و اظهار کرد: روحانیون با بهره گیری از معارف اسلامی و عملیاتی کردن تدابیر مقام معظم رهبری وظایف خود را بدرستی انجام دهند.

سردار حسینی با اشاره به جنگ نرم و روانی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: کشور در عرصه های مختلف ترور و کودتا نتوانست در اهداف خود به موفقیت دست یابد در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری و پاسخگویی به شبهات دینی از مهم ترین وظایف روحانیون است

روشنگری و پاسخگویی به شبهات دینی از مهم ترین وظایف روحانیون است