مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 17:322022-02-06پزشكي

کرونا 127 کودک را در فارس بستری کرد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام افزایش موارد ابتلای کودکان به کووید19،از بستری 127 کودک مبتلا به این بیماری در بیمارستان های فارس خبر داد.

- دکتر سید وحید حسینی یکشنبه 17 بهمن آمارهای موجود در زمینه شیوع کرونا را نگران کننده خواند و گفت: سطح گستردگی موج ششم بیماری در گروه کودکان، یکی از ابعاد نگران کننده این بحران است که موجب شده تا تخت های بستری از دیگر بخش های بیمارستانی به کودکان اختصاص یافته و در حال راه اندازی بخش های مراقبت ویژه کووید19 برای کودکان در شهرستان های استان هستیم.

او با اشاره به سرعت بالای سرایت این بیماری از افراد مبتلا به دیگران، وضعیت کنونی را نیازمند مراقبت هوشمندانه خانواده ها از سلامت فرزندان دانست و افزود: در همین راستا نیاز است از هرگونه تجمع، مهمانی خانوادگی، حضور در مراکز شلوغ مانند مجتمع های تجاری و مراکز خرید پر رفت و آمد پرهیز شده و فاصله فیزیکی را با دیگران حفظ کنیم.

تاکید دیگر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استفاده حداکثری از ماسک بود و اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیش از دو هزار و هشتصد نفر در فارس به مراکز 16 ساعته مراجعه کرده، 196 بیمار جدید به دلیل شدت بیماری در بیمارستانهای استان بستری شدند که موجب افزایش آمار بیماران بستری به 929 نفر شده و متاسفانه هشت هم استانی نیز جان خود را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 127 کودک را در فارس بستری کرد

کرونا 127 کودک را در فارس بستری کرد