مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-06سياسي

استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکرده


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: بعد از پیروزی جمهوری اسلامی دست مستکبران عالم از جمله آمریکا از این کشور و خاورمیانه قطع شد و به این دلیل آنان در طی 43 سال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این نظام مقدس دریغ نکردند.

- ایسنا/گیلان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: بعد از پیروزی جمهوری اسلامی دست مستکبران عالم از جمله آمریکا از این کشور و خاورمیانه قطع شد و به این دلیل آنان در طی 43 سال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این نظام مقدس دریغ نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دهه فجر برای ملت ایران معدن و گنج بسیار بزرگی است، اظهار کرد: در پیروزی جمهوری اسلامی در سال 57 خون های بسیار زیادی ریخته شده است که اگر از این گنج در راستای حفظ انقلاب و آشنایی جوانان با فداکاری های آن دوران استفاده شود بسیار مهم و موثر است.

وی با اشاره به نقش ایمان و توکل به خدا در پیروزی جمهوری اسلامی گفت: امام راحل(ره) و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نشان دادند که با عزمی راسخ و ایمان به خدا با دستان خالی هم می توان بر مشکلات فائق آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به حمایت های استکبار از رژیم پهلوی بیان کرد: استکبار جهانی به سرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکرده

استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نکرده