مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:022022-02-06بين الملل

آمریکا: اعزام نیروها به شرق اروپا، شروع کردن یک جنگ نیست


طبق گفته جو بایدن رییس جمهوری آمریکا اگر حتی یک تانک روسیه یا یک نفر از نیروهای نظامی روسیه از مرز اوکراین عبور کند، این به منزله حمله روسیه به اوکراین خواهد بود و این اتفاق می تواند تبعات اقتصادی شدیدی(برای روسیه) به دنبال داشته باشد.

- طبق گفته جو بایدن رییس جمهوری آمریکا اگر حتی یک تانک روسیه یا یک نفر از نیروهای نظامی روسیه از مرز اوکراین عبور کند، این به منزله حمله روسیه به اوکراین خواهد بود و این اتفاق می تواند تبعات اقتصادی شدیدی(برای روسیه) به دنبال داشته باشد.

مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت و گو با شبکه ان بی سی تاکید کرد: اگر روسیه به اوکراین حمله کند، پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 به هیچ وجه راه اندازی نخواهد شد و روسیه این را به خوبی درک می کند و نیز می داند که ما در کنار متحدان خود می مانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جِیک سالیوان در پاسخ به این سوال که از نظر آمریکا، چه حرکتی از جانب روسیه حمله به اوکراین تلقی می شود گفت: طبق گفته جو بایدن رییس جمهوری آمریکا اگر حتی یک تانک روسیه یا یک نفر از نیروهای نظامی روسیه از مرز اوکراین عبور کند، این به منزله حمله روسیه به اوکراین خواهد بود و این اتفاق می تواند تبعات اقتصادی شدیدی(برای روسیه) به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: اعزام نیروها به شرق اروپا، شروع کردن یک جنگ نیست

آمریکا: اعزام نیروها به شرق اروپا، شروع کردن یک جنگ نیست