مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:122022-02-06سياسي

انجام بیش از 3900 عمل جراحی در بیمارستان توحید سنندج


رییس بیمارستان توحید سنندج از انجام 3 هزار و 821 مورد عمل جراحی مختلف و 150 مورد عمل جراحی قلب باز از ابتدای سال جاری تاکنون در این مرکز خبر داد.

- اسعد فتحی پور با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در بیمارستان توحید سنندج، تعداد عمل های جراحی، آمار بستری ها (کرونایی و غیر کرونایی)، امکانات و تجهیزات خریداری شده و نحوه ارائه خدمات به مراجعان در این مرکز از ابتدای سال جاری تا کنون را اعلام کرد.

وی عنوان کرد: در مدت زمان یادشده بیش از 53 هزار نفر در بیمارستان توحید سنندج بستری و درمان شده اند که از این تعداد 10 هزار و 938 مورد آن را بیماران مبتلا به کرونا تشکیل می دهند.

این مقام مسئول از انجام 3 هزار و 821 مورد انواع عمل جراحی خبر داد و گفت: 150 عمل جراحی قلب باز نیز در این مرکز درمانی انجام شده است.

فتحی پور بیان کرد: در مدت زمان یادشده یک هزار و 304 مورد آنژیوگرافی تشخیصی و یک هزار و 134 مورد آنژیوگرافی درمانی نیز در این بیمارستان با موفقیت انجام شده است.

رییس بیمارستان توحید سنندج با اشاره به اینکه دستگاه توموتراپی در روزهای آتی در این بیمارستان نصب و راه اندازی می شود گفت: با ورود این دستگاه به چرخه خدمات رسانی در حوزه سلامت و نصب و راه اندازی آن در مرکز درمانی توحید، بیماران مبتلا به سرطان در استان از مدرن ترین شیوه درمانی برخوردار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 3900 عمل جراحی در بیمارستان توحید سنندج

انجام بیش از 3900 عمل جراحی در بیمارستان توحید سنندج