مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-06اقتصادي

اجرای 50 پروژه بازآفرینی شهری در کهگیلویه و بویراحمد


مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان 50 پروژه درحوزه بازآفرینی با اعتباری افزون بر 700 میلیارد ریال دردست اجراست.

- پژمان نیک اقبال در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به رسالت خود در حوزه باز آفرینی شهری پروژه های متعددی را در استان اجرا کرده است.

وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 50 پروژه با اعتباری افزون بر 700 میلیارد ریال در حوزه باز آفرینی در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این تعداد پروژه در حوزه باز آفرینی شهری از 5 سال گذشته تاکنون اجرا شده و برخی از آنها به اتمام رسیده، تصریح کرد: عملیات برخی از پروژه های این حوزه هنوز در دست اقدام است.

نیک اقبال عنوان کرد: در سالهای گذشته به گچساران در بخش بازآفرینی شهری توجه ویژه شده است، اتمام پروژه احیای خیابان بلادیان با 150 میلیارد ریال اعتبار یکی از پروژه های مهم باز آفرینی شهری در این شهرستان است و در سالجاری نیز افزون بر 60 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه به گچساران اختصاص داده شده است.

وی گفت: در محلات کم برخوردار این شهرستان اعم از رادک، سادات، لبنان به ساخت خانه بهداشت، مدارس، کتابخانه ، فضای سبز و تملک آزادسازی برخی مسیرها در این محلات کمک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 پروژه بازآفرینی شهری در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 50 پروژه بازآفرینی شهری در کهگیلویه و بویراحمد