مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 21:022022-02-06سياسي

کارکرد مساجد برای مقابله با عملیات نرم دشمن کارآمدتر شود


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای مقابله با عملیات نرم دشمنان انقلاب اسلامی باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که کارکرد مساجد کارآمدتر شود.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای مقابله با عملیات نرم دشمنان انقلاب اسلامی باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که کارکرد مساجد کارآمدتر شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی یکشنبه 17 بهمن ماه در مراسم اهدای سه هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه ساوه در مسجد امیرالمومنین (ع) ساوه اظهار کرد: قرارگاه های محله محور باید به صورت واقعی در مساجد شکل بگیرد چرا که بایستی به ازای عملیات نرم دشمن، کارکرد مساجد کارآمدتر شود و نقش بیشتری را ایفا کنند.

وی با تاکید بر انجام فعالیت های مسجدمحور افزود: مساجد باید به عنوان سنگر کلیدی پرحرارت و پررونق فعالیت کنند تا به مسجد در تراز انقلاب برسند تا بتوانند نیازهای محلات هر شهرستانی را با کار جهادی و انقلابی تامین کنند.

سردار کریمی با تاکید بر استمرار رزمایش کمک مومنانه در طول سال اظهار کرد: پایگاه های مساجد به عنوان قرارگاه های محله باید مانند دولت کوچکی باشند که به مردم محله و حوزه اسحفاظی خدمت ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد مساجد برای مقابله با عملیات نرم دشمن کارآمدتر شود

کارکرد مساجد برای مقابله با عملیات نرم دشمن کارآمدتر شود