مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 21:372022-02-06اقتصادي

صادرات 212 هزار تن کالا از شهرستان بناب به 45 کشور دنیا


در 10 ماه گذشته بالغ بر 212 هزار تن کالا از شهرستان بناب صادرات صورت گرفته و این شهرستان ظرف این مدت به 45 کشور جهان کالا صادر کرده است.

- فرماندار بناب: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در نشست صمیمی با جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان بناب که با حضور محمد کلامی معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ترتیب یافته بود، با بیان اینکه روزانه 260 تریلی کالا از شهرک صنعتی بناب خارج می شود؛ اظهار کرد: با وجود اینکه بناب یک شهرستان بندری نیست ولی از برخی شهرهای دارای بندر کامیون های بیشتری از آن خارج می شوند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان باید به شهرستان بناب نگاه ویژه ای داشته باشند؛ اذعان کرد: ظرفیت و پتانسیل لازم برای صادرات دو برابر میزان فعلی کالا از این شهرستان وجود دارد.

در ادامه با حضور معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، جمعی از مسئولان و اهالی محل یک واحد تولیدی ظروف و مصنوعات تزیینی و فلزی با ظرفیت 300 تن در سال افتتاح و و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جهت تکمیل این طرح بالغ بر 250 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی هزینه شده است که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال 60 نفر نیروی کار فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 212 هزار تن کالا از شهرستان بناب به 45 کشور دنیا

صادرات 212 هزار تن کالا از شهرستان بناب به 45 کشور دنیا