مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 22:122022-02-06اقتصادي

افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی دلفان در دهه فجر


با حضور استاندار لرستان تعدادی از پروژه های دهه مبارک فجر در دلفان به بهره برداری رسید.

- خبرگزاری فارس دلفان_سجاد کاظمی؛ امروز 17 بهمن ماه مصادف با ششمین روز از دهه مبارک فجر ، استاندار لرستان با هیاتی از معاونین و مدیران کل استان در شهرستان دلفان حضور یافته و طبق برنامه تعدادی از پروژه های عمرانی در این شهرستان را افتتاح کردند.

گازرسانی به 28 روستا و 25 واحد صنعتی برای اجرای این طرح ها 23 میلیارد تومان هزینه شده است و با بهره برداری از آنها تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در دلفان به 343 و ضریب پوشش گازرسانی روستایی به 95 درصد رسید.

   پاسگاه حفاظتی میربگ بهره برداری شد این پاسگاه در منطقه جنگلی میربگ جنوبی در زمینی به مساحت 136 مترمربع با 10 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است که مناطق جنگلی مرز شهرستان های دلفان، چگنی، کوهدشت و سلسله را پوشش می دهد.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان ، علاوه بر پروژه فوق ، عملیات اجرایی ساخت سه پروژه آبخیزداری در روستاهای بخش، شرف آباد و کاکاوند غربی دلفان با اعتبار 90 میلیارد ریال از محل بودجه ملی محرومیت زدایی آغاز شده است.

 19 طرح برق رسانی در دلفان افتتاح شد این پروژه ها شامل روستاهای رزله، اسلام آباد دولیسکان، فرخ آباد کاکاوند، چشمه گوزان سفلی، یوسف آباد سرخانچوب، گل زرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی دلفان در دهه فجر

افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی دلفان در دهه فجر