مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 22:122022-02-06سياسي

تولید 156 اثر با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی در انتشارات آستان قدس رضوی


مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از چاپ و انتشار 156عنوان کتاب با موضوع ارزشهای نظام ولایی و گفتمان انقلاب اسلامی درقالب های متنوع پژوهشی و ادبی در این انتشارات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی به نشر در سال های اخیر توجه به تولید آثار در موضوع اصلی ارزشهای نظام ولایی و گفتمان انقلاب اسلامی بوده است.

انقلاب اسلامی و ریشه های آن، شخصیت های موثر و زمینه های شکل گیری انقلاب و رویدادها، سیره امام و رهبری، فرهنگ ایثار و شهادت، بیداری و همبستگی اسلامی، صهیونیسم و استکبار جهانی از جمله محورهای اصلی تولید آثار انقلابی  به نشر در سال های اخیر تشکیل می دهد.

وی در ادامه گفت: از سال 95 به بعد با توسعه ارتباطات با نویسندگان ارزشی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و برنامه ریزی و طراحی در تولید این قبیل آثار، بیش از 156 اثر برای مخاطبان در  مختلف تولید شده است.

سعیدی تولید محصولات فرهنگی با محتوایی جذاب و تاثیرگذار در قالب داستان و رمان را بهترین شیوه برای آشنایی جوانان و نوجوانان امروزی با انقلاب و دستاوردهای آن عنوان کرد و افزود: در سال های  اخیر این مهم نیز در رویکردهای قالبی به نشر مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 156 اثر با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی در انتشارات آستان قدس رضوی

تولید 156 اثر با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی در انتشارات آستان قدس رضوی