مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 22:422022-02-06ورزشي

امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست!


سخنگوی شورای شهر مادوان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکانات و زیرساخت های چار بین شهر استان در حد یک روستای کوچک هم نیست.

- امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست! ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سخنگوی شورای شهر مادوان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکانات و زیرساخت های چار بین شهر استان در حد یک روستای کوچک هم نیست.

ولی شکوهی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه افزود: ما امروز به شما رسانه ها پناه آورده ایم چرا که اکنون مردم مادوان غرق در مشکلات و بی توجهی مسئولان هستند.

وی اظهارکرد: مردم شهر مادوان آرزوی یک متر فضای سبز را دارند چرا که اکنون هیچ جایی که مردم این شهر ساعتی با خانواده خود در آن تفریح کنند، ندارند.

این عضو شورای شهر مادوان خاطرنشان کرد: جوانان این شهر که حدود دو تا سه هزار نفر جمعیت را تشکیل می دهند و دارای مدارک دانشگاهی بالایی هم هستند برای اوقات فراغت حتی یک سالن و یک چمن مصنوعی ندارند.

شکوهی تصریح کرد: در حالی که در دورترین روستاها بهترین سالن ها و چمن های مصنوعی احداث شده است اما در مادوان حتی یک سالن ورزشی یا یک چمن مصنوعی وجود ندارد.

وی ادامه داد: این شهر انبوهی از مشکلات را دارد اما مسئولین بخصوص مسئولین گذشته کمترین تلاشی را برای کمک به رفع مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست!

امکانات چهارمین شهر کهگیلویه و بویراحمد در حد روستایی کوچک هم نیست!