مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 22:422022-02-06سياسي

ضرغامی: مدیریت های ناکارآمد موجب غرب گرایی برخی جوانان شده است


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مدیریت های ناکارآمد در کشور به ویژه در سال های اخیر باعث شده که نگاه جوانان به کشورهای غربی باشد و خیال کنند که با آمریکا بودن مسائل شان را حل خواهد کرد در حالی که امروز همه متوجه شدند که این تفکر اشتباه است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید عزت الله ضرغامی امشب در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار کرد: مسجد چهارمردان مسجد بسیار مهمی است، این مسجد در زمان انقلاب پیشگام و اخبارش روحیه بخش انقلابی ها بود.

  وی تصریح کرد: صاحبان انقلاب اسلامی ایران، خود مردم هستند و انقلاب متعلق به آنها است به همین علت مردم ما هر روز پای انقلابی که خون داده اند، محکم تر از قبل ایستاده اند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به آیه افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد گفت: خدای متعال همه انسان ها را در این دنیا امتحان می کند و ما وقتی تاریخ قرآن کریم را مطالعه می کنیم، متوجه می شویم که پر از درس هایی است که در این امتحانات به ما کمک می کند و باید از این آیه شریفه از خدای متعال مسئلت بجوییم.

وی با بیان اینکه خدای متعال انسان ها را به گونه های مختلف از جمله فقر، ثروت، پست و مقام امتحان می کند، اظهار کرد: تاریخ نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: مدیریت های ناکارآمد موجب غرب گرایی برخی جوانان شده است

ضرغامی: مدیریت های ناکارآمد موجب غرب گرایی برخی جوانان شده است