مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 07:372022-02-07اقتصادي

69 درصد مشترکان برق سیستان و بلوچستان الگوی های تعریف شده را رعایت می کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی 10 ماه سالجاری حدود 69 درصد مشترکان برق این استان الگوی های تعریف شده برق را رعایت کرده اند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: طی 10 ماه سالجاری حدود 69 درصد مشترکان برق این استان الگوی های تعریف شده برق را رعایت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- خلیل عوض زاده در نشست ائمه جمعه اهل سنت شهرستان های زاهدان، میرجاوه و منطقه سیستان افزود: طبق آیین نامه جدید نحوه محاسبه تعرفه برق مصرفی مشترکان، افرادی که الگوی مصرف برق را رعایت کنند نه تنها شامل هیچ گونه افزایش نرخی نخواهند شد بلکه در صورت صرفه جویی نرخ برق آن ها به شدت کاهش پیدا می کند.

وی بیان کرد: مشترکانی که بیشتر از الگوهای تعیین شده، مصرف برق داشته باشند مشترک پرمصرف نامیده شده و میزان مصرف مازاد بر الگو، متناسب با افزایش مصرف آنها به صورت پلکانی و بر اساس هزینه های تامین انرژی محاسبه می شود.

وی ادامه داد: بر اساس این آیین نامه، هرگونه مصرف بالاتر از الگو به صورت پلکانی محاسبه می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: تعرفه برق کشور به پنج منطقه (مناطق عادی و چهار منطقه گرمسیری) تقسیم شده که متناسب هر اقلیم الگوی مناسب مصرف آن تعریف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 درصد مشترکان برق سیستان و بلوچستان الگوی های تعریف شده را رعایت می کنند

69 درصد مشترکان برق سیستان و بلوچستان الگوی های تعریف شده را رعایت می کنند