مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 07:422022-02-07اقتصادي

ساخت شهرک صنعتی پوشاک برای چندمین بار به تاخیر افتاد


ساخت شهرک صنعتی پوشاک که بعد از چندین بار به تعویق افتادن قرار بود پیش از تابستان امسال آغاز شود، بار دیگر با مشکل مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رسولیان، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، اخیرا از بروز یک مشکل حقوقی و به تعویق افتادن ساخت شهرک صنعتی پوشاک خبر داد.

او در نشست خبری اخیر خود در این رابطه گفت که برای شهرک صنعتی پوشاک تمام اقدامات لازم انجام و مجوزهای مورد نیاز دریافت شده، اما یک مشکل حقوقی پیش آمده است و ابراز امیدواری کرد که به زودی این مشکل حل شود.

این در حالی است که یداله صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران اردیبهشت ماه امسال وعده داده بود مجوزهای اصلی شهرک صنعتی پوشاک از هیئت وزیران اخذ شده و عملیات اجرایی آن شهرک تا قبل از تابستان آغاز می شود.

او همچنین درباره علت طولانی شدن فرآیند ساخت زمین شهرک صنعتی گفته بود که این زمین قبلا برای فعالیت دیگری مجوز گرفته بود که بعداً آن فعالیت امکان پذیر نشد و مجدداً برای شهرک صنعتی پوشاک پیش بینی شد.

همچنین در مسیر صدور مجوز نهایی در کمیسیون تبصره 1 ماده 1 قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغات ایراداتی وجود داشت که برطرف شدن آنها طولانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شهرک صنعتی پوشاک برای چندمین بار به تاخیر افتاد

ساخت شهرک صنعتی پوشاک برای چندمین بار به تاخیر افتاد