مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:022022-02-07ورزشي

50 درصد ملی پوشان سپک تاکرا کرمانشاهی هستند


سرمربی تیم سپک تاکرا کرمانشاه، بازیکنان کرمانشاهی این رشته را فنی ترین بازیکنان سپک تاکرا در ایران دانست و گفت: ما یک تیم آسیایی سپک تاکرا را در کرمانشاه داریم.

- رضا رستمی پس از کسب عنوان قهرمانی تیم سپک تاکرا کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکرد درخشان بازیکنان کرمانشاهی در این رقابت ها، اظهارکرد: در رقابت های قهرمانی کشور سپک تاکرا که انتخابی تیم ملی برای بازی های آسیایی نیز بود، تیم کرمانشاه با انجام بازی هایی خیره کننده با شایستگی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه دراین رقابت ها حریفان سرسختی همچون زنجان و مرکزی را پیش رو داشتیم، اما با پیروزی در همه بازی هایمان و واگذار نکردن حتی یک سِت به تیم های حریف قهرمان شدیم.

سرمربی تیم سپک تاکرای کرمانشاه از اختلاف سطح بالای سپک تاکرای کرمانشاه با سایر استان ها یاد کرد و گفت: در این رقابت ها هر تیم شش بازیکن را در اختیار داشت که پس از پایان رقابت ها هر شش بازیکن تیم کرمانشاه به اردوی تیم ملی برای بازی های آسیایی هانگژو 2022 دعوت شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد از ملی پوشان سپک تاکرای ایران را بازیکنان کرمانشاهی تشکیل می دهند، عنوان کرد: اگر این بازیکنان حمایت شوند و مسئولین استانی حامی آنها باشند، تیم مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد ملی پوشان سپک تاکرا کرمانشاهی هستند

50 درصد ملی پوشان سپک تاکرا کرمانشاهی هستند