مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-07حوادث

کشف زمین خواری 10 میلیاردی در ایلام


250 متر از اراضی ملی در حاشیه شهر ایلام به ارزش 10 میلیارد ریال رفع تصرف شد.

- سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از رفع تصرف زمین خواری به ارزش 10 میلیارد ریال در شهر ایلام خبر داد و گفت: در پی وصول خبر یک فقره زمین خواری به پلیس امنیت اقتصادی استان، مبنی براینکه شخصی به صورت غیر قانونی اقدام به تصرف و ساخت و ساز در اراضی ملی تحت تملک دولت کرده، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات لازم، مشخص شد این فرد نسبت به تصرف غیر قانونی 250 متر از اراضی ملی در حاشیه شهر ایلام اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن راه و شهرسازی و هماهنگی مقام قضایی، متهم شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و یگان حفاظت سازمان ملی و مسکن راه و شهرسازی استان از این زمین رفع تصرف شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه ارزش ریالی این زمین رفع تصرف شده توسط کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری 10 میلیاردی در ایلام

کشف زمین خواری 10 میلیاردی در ایلام