مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-07پزشكي

اکثر بستری ها، واکسن نزده اند / مبتلایان خفیف، به مراکز درمانی نروند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه اکثر بیماران بستری به ویژه بیماران بستری در ICUها واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه اکثر بیماران بستری به ویژه بیماران بستری در ICUها واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، بر لزوم تسریع در انجام واکسیناسیون تاکید کرد.

دکتر سید محمد علوی با اشاره به وقوع موج بیماری در خوزستان اظهار کرد: تجمع افراد در مراکز نمونه گیری و مراجعه زیاد به مراکز درمانی، ریسک انتقال عفونت به افرادی که هنوز آلوده نشده اند را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بنابراین افراد دارای علائم سرماخوردگی، گلودرد، کوفتگی بدن و سرفه بدون علامت تنگی نفس و تب بالا، در خانه بمانند.

بهترین راه این است که این افراد با درمان خانگی مانند استراحت، مصرف زیاد مایعات، مسکن و شربت ضد سرفه بیماری را خفیف کنند و در صورت تشدید علائم مانند افزایش تعداد نفس و احساس تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه اکثر بیماران بستری به ویژه بیماران بستری در ICUها واکسن کرونا را دریافت نکرده اند، گفت: هنوز 15 درصد افراد بالای 12 سال خوزستان هنوز واکسن دریافت نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر بستری ها، واکسن نزده اند / مبتلایان خفیف، به مراکز درمانی نروند

اکثر بستری ها، واکسن نزده اند / مبتلایان خفیف، به مراکز درمانی نروند