مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-07ورزشي

سوارکارانی که در پیست مشکلات اسب دوانی می کنند


نبود تجهیزات و امکانات مورد نیاز ورزشکاران و نبود پیست اسب سواری مناسب و مطلوب نظر سوارکاران در استان در صدر مشکلات قرار دارد.

- سوارکاری از ورزش هایی است که در چند دهه اخیر مورد توجه خاصی قرار گرفته است؛ با این وجود سابقه ای طولانی داشته است و می توان آن را از کهن ترین ورزش ها به شمار آورد.

این ورزش امروزه نه تنها به عنوان یک رقابت سالم و مفید، بلکه به عنوان سرگرمی و به منظور گذراندن اوقات فراغت مورد توجه قرار گرفته است و با این که نسبت به بسیاری از ورزش ها پرهزینه به نظر می رسد، هر ساله تعداد بیشتری طرفدار به سوی خود جلب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان جنوبی نیز به دلیلی داشتن استعدادهای ورزشی در این حوزه از استان های مستعد در این ورزش است، اما مشکلاتی فراروی پیشرفت سوارکاری در استان وجود دارد که به نوعی ورزشکاران را بی انگیزه کرده است.

نبود تجهیزات و امکانات مورد نیاز ورزشکارزان و نبود پیست اسب سواری مناسب و مطلوب نظر سوارکاران در استان در صدر مشکلات قرار دارد.

سال به سال؛ دریغ از پارسال فرشته دوستی، از مربیان ورزش سوارکاری خراسان جنوبی به ایسنا می گوید: 15 سال سوارکاری می کنم و در این ورزش مشکلات بسیاری به ویژه برای بانوان وجود دارد که هنوز پس از سال ها به قوت خود باقی است و همین باعث می شود تمایل زیادی به این ورزش وجود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوارکارانی که در پیست مشکلات اسب دوانی می کنند

سوارکارانی که در پیست مشکلات اسب دوانی می کنند