مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-07اقتصادي

بهره برداری از پروژه های دهه فجر خوسف با اشتغال زایی بیش از هزار نفر


در ششمین روز از دهه مبارک فجر، سه پروژه با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 857 میلیون ریال در شهرستان خوسف به بهره برداری سید.

- ایسنا/خراسان جنوبی در ششمین روز از دهه مبارک فجر، سه پروژه با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 857 میلیون ریال در شهرستان خوسف به بهره برداری سید.

محمدعلی آخوندی، فرماندار خوسف، روز گذشته 17 بهمن در مراسم افتتاح این پروژه ها، اظهار کرد: اجرای عملیات آبیاری کم فشار محله جومیان، آبیاری کم فشار روستای نزشت و اجرای عملیات آبخیز داری حوزه آبخیز سیوجان، تجگ و رودخانه لک در این روز افتتاح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه با اففتاح این پروژه ها بیش از 820 خانوار از مزایای آن بهره مند شده اند، افزود: فاز دوم پروژه آبیاری تاسیسات چاه جومیان خوسف به بهره برداری رسید که برای اجرای این پروژه بیش از سه هزار متر لوله گذاری شده و 4 میلیارد و نهصد و نود و شش میلیون ریال هزینه شده است.

آخوندی بیان کرد: سالانه 150 هزار متر مکعب آب از محل اجرای این پروژ صرفه جویی می شود که به دلیل کم آبی بسیار اهمیت دارد؛ پروژه آبیاری کم فشار چاه نزشت با حجم عملیات دو هزار و 136 متر لوله است و سه میلیارد و یکصد و بیست و یک میلیون ریال در این طرح هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های دهه فجر خوسف با اشتغال زایی بیش از هزار نفر

بهره برداری از پروژه های دهه فجر خوسف با اشتغال زایی بیش از هزار نفر