مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-07اقتصادي

بیشترین سهم بازار صنعت نانوالکترونیک در اختیار نانوحسگرها


بررسی های نشان می دهد که نانو حسگرها با 841 محصول بیشترین سهم را در میان نانومحصولات حوزه الکترونیک دارند و پس از آن لیزر با 254 محصول در رده بعدی قرار گرفته است.

- بیشترین سهم بازار صنعت نانوالکترونیک در اختیار"نانوحسگرها" بررسی های نشان می دهد که نانو حسگرها با 841 محصول بیشترین سهم را در میان نانومحصولات حوزه الکترونیک دارند و پس از آن لیزر با 254 محصول در رده بعدی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد نانو بانک محصولات پایگاه استت نانو اقدام به جمع آوری و دسته بندی نانومحصولات و برای بخش الکترونیک، این بانک، اطلاعات 1915 محصول مختلف از 118 شرکت که در 21 کشور مختلف تولید شده را جمع آوری کرده است.

حسگرها با 841 محصول از 42 شرکت که در 11 کشور تولید شده، بیشترین سهم این بانک را در بخش صنعت الکترونیک به خود اختصاص داده اند.

با توجه به توسعه اینترنت اشیاء و خودکار شدن ابزارها به نظر می رسد که اقبال زیادی به سوی حسگرها در جهان وجود داشته و ساخت حسگر برای استفاده در محصولات مختلف یکی از موضوعات داغ صنعتی تبدیل شده است؛ چرا که این ابزار از تلفن های همراه تا داخل خودرو و ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته اند.

لیزر در رتبه دوم نانومحصولات حوزه الکترونیک در این بانک قرار دارد که 273 محصول از این زیرشاخه در بانک محصولات استت نانو در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین سهم بازار صنعت نانوالکترونیک در اختیار نانوحسگرها

بیشترین سهم بازار صنعت نانوالکترونیک در اختیار نانوحسگرها