مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-07سياسي

برخورد جدی با مرتکبین جرائم خشن از وظایف دادستان است


معاون قضایی دادگستری استان فارس گفت: برخورد با مجرمین و مرتکبین جرائم خشن و مخلین نظم و امنیت کشور و متعرضین به نوامیس مردم و اخلالگران نظام اقتصادی برخی ازمهمترین وظایف دادستان و از تأکیدات ریاست معظم قوه قضاییه است.

- قاضی کورش زارعی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گراش در استان فارس، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ماه رجب و تسلیت شهادت سرهنگ شهید علی اکبر رنجبر، گفت: بالاترین اعمال که فضیلت سنگینی هم دارد خدمت به مردم است و بالاترین خدمت ، خدمت قضایی، تامین امنیت و اجرای عدالت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، با بیان این که فرصت ها محدود هستند و باید قدر فرصت ها را بدانیم، گفت: همه ما در هر پست و مقامی باید فرصت ها را غنیمت شمرده و در راستای خشنودی و رضایت خداوند در راستای خدمت رسانی گره از مشکلات مردم باز کنیم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان فارس ضمن قدردانی از اقدامات دادستان سابق و آرزوی توفیق برای وی و در سمت های دیگر در خصوص مسئولیت سنگینی که برعهده دادستان گذاشته شده است گفت: دادستانی یکی از مسئولیت های سنگین در دستگاه قضایی است و قانونگذار بیش از 300 وظیفه بر دوش دادستان نهاده که این مسئولیت ها بسیار متعدد، متنوع و بعضا سنگین است که می طلبد شخصی توانمند عهده دار این سِمت باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با مرتکبین جرائم خشن از وظایف دادستان است

برخورد جدی با مرتکبین جرائم خشن از وظایف دادستان است