مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-07اجتماعي

سرانه فضای ورزشی دانش آموزان کرمانشاهی به 36 سانتیمتر رسید


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان استان به 36 سانتیمتر رسیده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان استان به 36 سانتیمتر رسیده است.

ماشاءالله پروین در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح 15 سالن ورزشی درون مدرسه ای در دهه فجر امسال در مدارس استان کرمانشاه، گفت: در اکثر شهرستان ها افتتاح سالن ورزشی در مدارس داریم.

پروین با بیان اینکه برای افتتاح هرکدام از سالن های ورزشی حدود 150 میلیون تومان هزینه شده، گفت: اعتبارات لازم برای ساخت این سالن های ورزشی از محل اعتبارات ملی و کمیته ملی المپیک تامین شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه افتتاح این سالن های ورزشی در دهه فجر امسال منجر به افزایش حدود یک سانتیمتری سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان استان شده، گفت: با افتتاح این سالن های ورزشی سرانه فضای ورزشی برای دانش آموزان استان به 36 سانتیمتر رسیده است.

پروین با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی مدارس کرمانشاه از میانگین کشور بالاتر است، گفت: میانگین سرانه فضای ورزشی دانش آموزان کشور 34 سانتیمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی دانش آموزان کرمانشاهی به 36 سانتیمتر رسید

سرانه فضای ورزشی دانش آموزان کرمانشاهی به 36 سانتیمتر رسید