مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-07بين الملل

روسیه اتهام زنی آمریکا را با هدف وحشت پراکنی می داند


روسیه، ارزیابی آمریکا از حمله احتمالی به اوکراین را شایعه پراکنی با هدف ایجاد رعب و وحشت دانست؛ هم زمان آمریکا برای تقویت حضور ناتو در این منطقه تلاش می کند.

- روسیه، ارزیابی آمریکا از حمله احتمالی به اوکراین را "شایعه پراکنی با هدف ایجاد رعب و وحشت" دانست؛ هم زمان آمریکا برای تقویت حضور ناتو در این منطقه تلاش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت روزنامه هیل، دیمیتری پولیانسکی، معاون فرستاده روسیه در سازمان ملل متحد به تیتر یکی از گزارش های روزنامه واشنگتن پست اعتراض کرد؛ این روزنامه با استناد به ارزیابی ارتش و یک نهاد اطلاعاتی آمریکا نوشته بود: روسیه می تواند ظرف چند روز اوکراین را تصرف کرده و موجب 50 هزار تلفات غیرنظامی شود.

پولیانسکی این تیتر را دیوانگی و ایجاد رعب و وحشت دانسته و در توییتی نوشت: چه می شد اگر ما می گفتیم آمریکا می تواند لندن را ظرف یک هفته تصرف کرده و 300 هزار تلفات غیرنظامی به بار آورد؟ آن هم بر اساس منابع اطلاعاتی که (جزییات) آن را منتشر نمی کنیم.

آیا این به مزاق آمریکایی ها و انگلیسی ها خوش می آمد؟ پس برای روسیه و اوکراین هم اشتباه است.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که آمریکا و متحدانش به شکلی فزاینده نگران حمله روسیه به اوکراین هستند، چرا که مسکو 100 هزار تن از نیروهایش را در مرز اوکراین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه اتهام زنی آمریکا را با هدف وحشت پراکنی می داند

روسیه اتهام زنی آمریکا را با هدف وحشت پراکنی می داند