مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-07سياسي

آب مهمترین مطالبه مردم آرادان از مسوولان


 نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از آب به عنوان مهمترین مطالبه مردم آرادان از مسوولان نام برد.

- اردشیر مطهری در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان آرادان مهمترین رسالت مسوولان را خدمت به مردم برشمرد و اظهار کرد: حضور امروز ما در این مسئولیت ها ، توفیقی است که به برکت انقلاب و امام راحل شامل حال ما شده است.

وی با بیان اینکه باید به عنوان خروجی این مسئولیت ها به عنوان سرباز ولایت ادای دین کنیم ادامه داد: رفتار و اقدامات حاکمان در تاریخ ثبت و ضبط می شود.

وی پاسخگویی به مردم را وظیفه مدیران ارزیابی و خاطرنشان کرد:وحدت، همیّت، انسجام، همدلی، رفاقت و اتحاد است که تمام تلاش ها و اقدامات ما را به سرانجام مقصود می رساند.

وی با بیان اینکه اشرافیت استاندار به مسائل استان بسیار ارزنده است گفت: استاندار سمنان از زمان انتصاب تا امروز بیش از 10 بار در شهرستان و حوزه انتخابیه حضور یافته و در تمام حوزه ها ورود کردند که این مهم به عنوان روحیه جهادی و انقلابی، امری ارزشمند است.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای با اشاره به برخی مشکلات پیش روی دولت افزود: دست هایی درکار است تا در مسیر این دولت خدمتگزار مانع ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مهمترین مطالبه مردم آرادان از مسوولان

آب مهمترین مطالبه مردم آرادان از مسوولان