مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-07دانش

نحوه برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد


دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول 1401-1400» از سوی معاونان علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

- دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول 1401-1400 از سوی معاونان علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول 1401-1400 را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

این دستورالعمل، با استناد به اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تکمیل، کیفیت بخشی و ارزش افزایی دستاوردهای پژوهشی و با توجه به تقویم آموزشی سال تحصیلی 1401-1400، به منظور مساعدت با دانشجویان درخصوص برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیمسال اول 1401-1400 ابلاغ شده است.

براساس بندهای این دستورالعمل، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

نحوه برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد