مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-07فرهنگي

سانس های نمایش فیلم جشنواره فجر در شیراز افزایش یافت


معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: با توجه به اجرای مصوبات ستاد کرونا ظرفیت سینماهای جشنواره فیلم 30 درصد خواهد بود به همین دلیل سانس ها افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نمایش فیلم با 30 درصد ظرفیت سالن ها انجام خواهد شد و 16 فیلم در 2 و 3 سانس در سه سالن سینمایی، اکران می شود.

وی تصریح کرد: سینما سعدی 2 سانس در ساعت های 18 و 30 دقیقه و 21، هنرشهر آفتاب در 3 سانس 18 و 30 دقیقه، 19 و 21 و پردیس گلستان نیز در یک سانس ساعت 21، به اکران فیلم های جشنواره فجر خواهند پرداخت.

مرامی خاطرنشان کرد: فیلم های هناس، شادروان، شهرک، شب طلایی، لایه های دروغ، پیرو، دسته دختران، 2888، خائن کشی، بی مادر، ملاقات خصوصی، علفزار، مرد بازنده، بدون قرار قبلی، موقعیت مهدی و ضد در این دوره از جشنواره برای اکران در شهر شیراز انتخاب شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه 2 فیلم نیز ویژه روشندلان و ناشنوایان در شیراز اکران می شود، گفت: هنوز روز و تاریخ اکران این فیلم ها مشخص نشده است.

مرامی درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی ویژه ایام شیوع کرونا در زمان اکران فیلم های جشنواره فجر نیز گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا سینماها از گروه مشاغل شماره 3 به مشاغل شماره 2 منتقل شدند و براساس آن مجاز به فعالیت به صورت محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانس های نمایش فیلم جشنواره فجر در شیراز افزایش یافت

سانس های نمایش فیلم جشنواره فجر در شیراز افزایش یافت