مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-07اجتماعي

افتتاح اتاق ویژه اولیا در مدارس


مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از افتتاح اتاق ویژه اولیا در مدارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نورعلی عباسپور مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح برنامه ها و فعالیت های انجمن اولیا و مربیان که در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: امروز هفتمین روز از دهه فجر است که تکریم مقام زن و خانواده نامیده شده است؛ همانطور که می دانید موضوع تکریم خانواده از موضوعات مورد توجه آموزش خانواده بوده و قدمت 70 ساله دارد.

وی ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان در حدود بیش از یکسال است که مجری بسته تحولی مدرسه کانون تربیتی محله است؛ یعنی کارکرد تربیتی مدرسه به حدی برسد که محیط اطراف خود را واکسینه کند و آسیب های اجتماعی به حداقل برسد.

عباسپور افزود: با توجه به اینکه والدین حلقه واسط مدرسه و محله است، مدیریت این بسته تحولی را به انجمن اولیا و مربیان واگذار شد؛ بر همین اساس در هر شهرستان یک مدرسه یعنی 723 مدرسه انتخاب شد و 16 جلسه توجیهی برای مدیران مدارس برگزار کردیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان با بیان اینکه از هر استان یک مدرسه که فعالیت شاخص داشتند، انتخاب کردیم و تجلیل می شود، افزود: دومین برنامه، اتاق ویژه اولیاست؛ چرا که باید جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اتاق ویژه اولیا در مدارس

افتتاح اتاق ویژه اولیا در مدارس